Op De Boomgaard kom je tot bloei!

Open voor iedereen die zich thuisvoelt
De basisschool is de plek waar je als kind na thuis, de meeste tijd doorbrengt. Als christelijke school dragen we dan ook met liefde zorg voor een veilige, geborgen en uitdagende leeromgeving zodat kinderen met plezier naar school gaan en zich er thuis voelen.

We zetten ons er voor in dat onze leerlingen zich ontwikkelen tot mensen die in harmonie leven met zichzelf, anderen en de maatschappij.
Mooie woorden, die we ook graag laten zien door het hebben van respect en waardering voor elkaar en de wereld om ons heen. Door samenwerking en tot slot door het bevorderen van de zelfstandigheid van onze leerlingen.
Samen met goed onderwijs leggen we zo een stevig fundament, waarop de kinderen kunnen bouwen aan hun toekomst.

De voordelen van klein

De Boomgaard heeft twee vestigingen in Dieren, op "beschutte" plekken in de wijken Dieren Noordoost en Dieren Zuid. Beide locaties zijn kleinschalig en overzichtelijk. Leerlingen en leraren kennen elkaar en dat vinden we erg belangrijk. Ook voor ouders is de drempel om binnen te stappen laag.

Samen sterk

De Boomgaard maakt deel uit van de Vereniging PCBO Rheden. De Vereniging PCBO staat garant voor kwalitatief hoogwaardig onderwijs op Protestants-Christelijke grondslag, gericht op het beste uit ieder kind halen. Kinderen beschikken over talenten, die in een veilige en uitdagende leeromgeving optimaal tot ontplooiing kunnen komen.
Onder de Vereniging PCBO vallen vijf scholen op zes locaties in de gemeente Rheden. Samen hebben deze scholen meer dan 1000 leerlingen en werken er 80 leerkrachten. Op de website van de PCBO kunt u meer lezen over onze vereniging.

Samen werken aan de toekomst van onze leerlingen

Wij informeren u graag over de verschillende geledingen binnen onze school.