Kennismaken

Een schoolkeuze maken

Kom gerust zelf eens ervaren of uw kind zich thuis voelt

Bent u op zoek naar een school omdat uw kind bijna 4 jaar is? Of gaat u verhuizen en zoekt u een nieuwe school voor uw kind? Wat een spannende tijd!

Een basisschool kiest u niet zomaar. Uw kind zal veel tijd doorbrengen op school. De sfeer, het onderwijs en de gezamenlijke activiteiten zijn allemaal belangrijk.

We nodigen u daarom graag uit voor een rondleiding. Dan kunt u de school in werking zien en ervaren of u en uw kind(eren) zich thuis voelen op De Boomgaard.

Samen onderzoeken

Wilt u uw kind aanmelden?

Bent u enthousiast over onze school? U kunt het aanmeldformulier van onze website invullen en inleveren bij De Boomgaard van uw keuze.

Het aanmeldformulier voor beide locaties van basisschool De Boomgaard is ook verkrijgbaar bij de directeur.

Wendagen

We nodigen u en uw kind, enkele maanden voordat uw kind vier wordt, uit om op school te komen. U bent dan welkom bij de leerkracht voor praktische informatie en het afspreken van de dagen (afgestemd op wat uw kind nodig heeft) waarop u kind aan het naar school gaan kan wennen.

Creatief
Samen het schoolplein maken

Voor de bloei van uw kind!

Als u uw bezoek alvast thuis wilt voorbereiden dan kunt alvast een kijkje nemen in de schoolgids of de plusplunten van De Boomgaard bekijken.

De beloftes van De Boomgaard

Leren is leuk! We willen zorgen dat je met plezier naar school gaat en pret hebt.