3 juni 2024

Juf Roos met pensioen!

Afscheidscadeau

Op donderdag 23 mei 2024 heeft juf Roos afscheid genomen van De Boomgaard-Zuid. Hier heeft zij de laatste 29 jaar met plezier gewerkt. Donderdag was haar laatste werkdag waarna ze gaat genieten van haar pensioen.

Haar laatste werkdag werd een dag vol verrassingen. Deze speciale dag begon goed met een gezamenlijk ontbijt met de collega's. Daarna werd juf Roos in een 'becak' (een fietstaxi) naar school gebracht.

Na een hartverwarmende aankomst op school waren er optredens van de kinderen tijdens het open podium. Ook werden er cadeaus gegeven. Juf Roos kreeg voor haar vrije tijd van de kinderen en het team twee leuke cadeaus: een speciaal gemaakt receptenboek met de lievelingsrecepten van iedereen en een verzorgd dagje uit naar Appeltern.

De kinderen werden getrakteerd op een speciale lunch en zo werd het een feestelijke afsluiting voor iedereen.