Voor Ouders

Samen groeien

De kracht van samen.

Daar geloven wij in. Met goede samenwerking en afstemming creëren we samen een prettige plek voor iedereen. De ideale bodem voor de groei en ontwikkeling van uw kind.

Heeft u vragen, ideeën of opmerkingen? Laat het ons weten! Door mee te doen, mee te denken en medezeggenschap kunnen we samen zorgen voor goed onderwijs dat door ouders ondersteund en gewaardeerd wordt.

Wij waarderen de inzet van onze betrokken ouders enorm. Samen kunnen we zorgen voor een prettige en leerzame schooltijd!

Thema Gezondheid

Samen staan we sterker

Waar zijn mijn gymschoenen? Wil je helpen met de Koningsspelen? Weet je waar mijn knuffelaap is? Die mag ik morgen meenemen voor dierendag! Wil je in de klas wat over je werk komen vertellen?

Dit is een kleine greep uit de vragen die kinderen het afgelopen schooljaar thuis gesteld hebben. Als uw kind naar school gaat, zult u zelf ook vragen krijgen. Gelukkig staat u er niet alleen voor. Als u vragen heeft over uw kind of over schoolzaken, loop dan na schooltijd even binnen of stuur een bericht via de schoolapp om een afspraak te maken. Voor praktische zaken, kunt u natuurlijk ook altijd een andere ouder aanspreken.

Als u het leuk vindt om af en toe mee te helpen of voor een thema over uw werk of bezigheden wilt vertellen, dan vinden we dat heel fijn. Zo kunnen we voor de kinderen leuke en leerzame activiteiten blijven organiseren. En groeien we allemaal!