13 december 2023

In actie voor Kika!

Leerlingen van groep 7/8 van De Boomgaard Noordoost en hun juf en meesters doen dit jaar mee aan de Kika Korte Broek actie. Van 18 t/m 22 december 2023 zullen zij in korte broek naar school komen. Daarmee willen ze aandacht vragen voor kinderen met kanker en geld inzamelen voor onderzoek.

De KiKa Korte Broek is een jaarlijkse actie van Stichting Kinderen Kankervrij, bedacht in 2020 door Pim (toen 11) voor zijn toen nog zieke vriend Rein. Met de opbrengst van de campagne investeert KiKa in wetenschappelijk onderzoek naar kinderkanker. Jaarlijks krijgen bijna 600 kinderen in Nederland kanker. Mede dankzij onderzoek overleeft inmiddels 81% van deze kinderen de eerste vijf jaar na de diagnose.

Wilt u dit doel ook steunen? Via de speciale actiepagina: De Boomgaard NO – KiKa Korte Broek of via onderstaande groene knop kunt u ons sponsoren.

Meer informatie over wat Kika (met uw donatie) doet, kunt u vinden op de website van Kika: Ieder kind kankervrij - Daar gaan we voor - KiKa

Samen in korte broek voor Kika

Steun onderzoek naar genezing kinderkanker

Sponsor onze actie